неделя, 3 ноември 2013 г.

Руло от бутер тесто с гъби и пресен лук



Не успявам да си намеря никъде пресен лук тук в Сицилия и затова реших да си засадим в градината. Оказа се че и съпруга ми никога не е вкусвал преди да ме срещне, но остана очарован. Вчера видях колко много е пораснал и веднага реших да приготвя нещо с него - моя импровизация с продуктите в хладилника!

Продукти:
1 бутер тесто
3-4 гъби
4-5 стръка пресен лук
2 кренвирша или шунка
кашкавал
2 сушени домата
1 яйце за намазване
Начин на приготвяне:

Задушаваме почистените и нарязани гъбите в малко мазнина. Овкусяваме със сол и черен пипер и добавяме нарязаният пресен лук. Запържваме за кратно, за да не изгуби лука зеления си цвят.

Нарязваме кренвиршите или шунката, а в друг съд настъргваме кашкавала на едро. Преценете сами количеството, но ние обичаме в големи количества около 200 г. в случая.

Разстиламе тестото и по средата слагаме плънката от лука и гъбите, върху нея кренвиршите (шунката) и накрая настъргания кашкавал. Внимателно завиваме тестото на руло и залепваме с разбитото яйце. Отгоре също намазваме с яйце и поръсваме с малко кашкавал и нарязаните на дребно сушени домати.




Печем в предварително загрята фурна на 180-200 градуса върху хартия за печене. Да ви е сладко!

2 коментара:

  1. И добре си направила, че си си засадила лук, Мария! При мен има от него, но няма пресен чесън и все се каня да си бодна някоя скилидка и забравям:)! Рулцето изглежда много вкусно!
    Поздрави! Хубава нова седмица!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря Ивана!
      Съпруга ми се запали по градинарството така че само чака да му дам инструкции за зеленчуците и подправките, които са ми необходими. Дори това лято имахме богата реколта от розови домати ... на мен ми липсваше вкуса им, а и той откакто ги опита вкъщи в България ги обожава и не признава други домати :)
      Поздрави и прекрасна седмица и на теб!

      Изтриване